يك شعر زيباي مجنوني
نوشته شده توسط : احسان

  • با ياد چشم هاي تو خوب است خواب من
  • از ابـرهـا كنــــــاره بگــــير آفتـــــــاب من
  • رو بر كدام قبله به چشم تو مي رســـم؟
  • چيــزي بگـو پيــــــــامـبـر بـــي كتاب من
  • چشم تو را كجاي جهان جستجو كنــــم؟
  • پايان بده به تاب و تب بي حســـــاب من
  • دور از شمايل تو چنـــــانم كه روز و شب
  • خنـــديده اند خلــق به حال خــــراب من
  • از تشنگـي هــــــلاك شـدم، ساقيـا بيا
  •  
  • چيزي نمــــــانده از قدح پر شــــراب من





:: موضوعات مرتبط: شعر , شعر از همه جایی و همه کسی , شعر هاي عشقي و گريه دار , شعر هاي نو , ,
:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 459
|
تعداد امتیازدهندگان : 156
|
مجموع امتیاز : 156
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: